Generelt
Bestillingen skal ske senest 5 dage før leveringsdatoen.
Levering
Hansens Catering levere mad ud af huset alle ugens dage til følgende post nr. 1000 – 4999

Kontakt os for levering til andre post numre end overstående.
Leverings pris DKK 300 inkl moms (postnumre 1000 – 2900)
Leverings pris DKK 500 inkl moms (postnumre 2901 – 4000)
Leverings pris DKK 750 inkl moms (postnumre 4001 – 4999)
Vi levere i tidsrummet kl 10.00 – 18.00 i 2 timers intervaller.
Der vælges leveringsdato og leveringstidspunkt ved check out (kasse)
Hent selv
Det er muligt selv at hente sin mad hos Hansens Catering.
Hent selv på Kirstinehøj 17 st, 2770 Kastrup i tidsrummet fra kl 10.00 – 18.00
Der vælges afhentningsdato og afhentningstidspunkt ved check out (kasse)
Maden
Maden er som udgangspunkt kold ved levering/afhentning og i engangsemballage. Grundig vejledning til opvarmning medfølger.
Pris for varm levering DKK 300 inkl moms, vælges ved check out (kasse)
Emballage

Hansens Catering anvender C-PET plast til vores mad.
Dette materiale består i dag af 85% genanvendt plast, men vi håber at komme langt højere i genanvendelses procent.

C-PET er en plasttype, som tåler opvarmning og som ikke tillader luft at trænge igennem.
Vi vælger en sort farve fordi et stort forbrug af sort plast er forudsætningen for en høj genanvendelses procent. Sort kan “optage” alle andre farver plast.
Porcelæn og termokasser

Det er muligt at få maden leveret på porcelæn og i termokasser ved bestilling af 30 kuverter og derover, kontakt os for yderlig info.

Vi levere maden varm og på glas/melamin og porcelæn som er lige til at sætte på bordet.
Service og termokasser skal leveres tilbage rengjort.
Pris for afhentning af termokasser og porcelæn DKK 399 inkl moms.
Betaling
Der kan betales med MobilePay, Bank, Visa eller Mastercard på hjemmesiden.
Kontakt os for betaling via EAN.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.
Betaling vil blive trukket på anvendt betalingskort omkring leverings dagen.
Hansens Catering bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse nogen informationer.
Ændring
Hvis I vil ændre i antallet af kuverter efter bestilling, skal vi informeres senest 5 hele hverdage før levering.
Afbestillingsbetingelser
Ordrer under DKK 5.000
For ordrer under DKK 5000, inkl moms, skal afbestilling ske skriftligt til info@hansenscatering.dk, således at afbestilling er modtaget hos os minimum 5 hele hverdage før det aftalte leveringstidspunkt. Ved afbestillingen modtager du en bekræftelse på, at afbestillingen er modtaget.
Ved afbestilling senere end 5 hele hverdage før den aftalte leveringsdato gælder følgende regler: Ved afbestilling op til 1 hel hverdag inden det aftalte leveringstidspunkt, kan vi kræve en godtgørelse svarende til 75 % af den aftalte pris, inkl moms, for det bestilte. Derudover kan vi kræve betaling for udgifter til særligt aftalte ydelser, såfremt vi ved bestillingen har angivet, at disse særligt aftalte ydelser ikke kan afbestilles.
Nægtes modtagelse af bestillingen på den aftalte leveringsdato, betales fuld pris for hele bestillingen.
Ordrer på eller over DKK 5.000
For ordrer på eller over DKK 5000, inkl moms, skal afbestilling ske skriftligt til info@hansenscatering.dk, således at afbestilling er modtaget hos os minimum 7 hele hverdage før det aftalte leveringstidspunkt. Ved afbestillingen modtager du en bekræftelse på, at afbestillingen er modtaget.
Ved afbestilling senere end 7 hele hverdage før den aftalte leveringsdato gælder følgende regler: Ved afbestilling op til 5 hele hverdage inden det aftalte leveringstidspunkt, kan vi kræve en godtgørelse svarende til 25 % af den aftalte pris, inkl moms, for det bestilte. Ved afbestilling op til 1 hel hverdag inden det aftalte leveringstidspunkt, kan vi kræve en godtgørelse svarende til 75 % af den aftalte pris, inkl moms, for det bestilte Derudover kan vi kræve betaling for udgifter til særligt aftalte ydelser, såfremt vi ved bestillingen har angivet, at disse særligt aftalte ydelser ikke kan afbestilles.
Nægtes modtagelse af bestillingen på den aftalte leveringsdato, betales fuld pris for hele bestillingen.
Reklamation
Reklamationer skal ske senest 24 timer efter maden er blevet leveret.
Force majeure
Vi er ikke ansvarlige, hvis forsinkelse eller manglende levering skyldes force majeure.
Spørgsmål
Har I nogen spørgsmål er I meget velkommen til at kontakte os.