Vi indsamler information om dig gennem bestillingsprocessen på vores webshop.

Informationer som vi samler og gemmer

Når du besøger vores webshop, vil vi spore:

  • Varer som du har set: Vi vil bruge denne information til eksempelvis at vise dig varer, som du har set for nylig.
  • Lokation, IP-adresse og browsertype: Vi vil bruge disse informationer til formål såsom beregning af moms og forsendelse.
  • Leveringsadresse: Vi vil anmode dig om at indtaste denne, så vi eksempelvis kan beregne forsendelsesomkostninger inden, du afgiver en ordre, og sender dig ordren.

Vi bruger også cookies til at holde styr på indholdet i kurven, mens du bruger vores webshop.

Når du køber varer af os, vil vi bede dig om at give os information, der omfatter dit navn, fakturerings adresse, leveringsadresse, e-mailadresse, telefonnummer, kreditkort/betalingsinformationer og valgfri kontoinformation som brugernavn og adgangskode. Vi vil bruge denne information til formål såsom til:

  • Sender dig information om din konto og ordre
  • Svar på dine henvendelser og forespørgsler, herunder refunderinger og klager
  • Behandle betalinger og forhindre svig
  • Opsæt din konto til vores webshop
  • Overholder alle juridiske forpligtelser, som vi har, såsom beregning af moms og gebyrer
  • Forbedre vores tilbud i webshoppen
  • Sender dig markedsføringsbeskeder, hvis du vælger at modtage dem.

Hvis du opretter en konto, vil vi gemme dit navn, adresse, e-mailadresse og telefonnummer, som vil blive anvendt til at udfylde indtastningsfelter ved bestilling af ordrer fremover.

Generelt gemmer vi information om dig så længe, som vi har behov for informationen til de formål, for hvilke vi indsamler og bruger informationerne, og vi er ikke juridisk forpligtet til at fortsætte med at gemme dem. Fx vil vi gemme ordreinformationer så længe det er krævet ifølge regnskabsloven i forhold til moms og regnskab. Dette inkluderer dit navn, e-mailadresse samt fakturerings adresse og leveringsadresse.

Vi vil også gemme kommentarer og anmeldelser, hvis du ønsker at tilføje dem.

Hvilke medarbejdere der har adgang

Medarbejdere har adgang til informationen, som du giver os. Fx har administratorer såvel som webshop ledere adgang til:

  • Ordreinformation såsom hvad der blev købt, hvornår det blev købt og hvortil, det skulle sendes, og
  • Kundeinformation såsom dit navn, e-mailadresse samt information om fakturering og forsendelse.

Vores medarbejdere har adgang til denne information for at kunne gennemføre ordrer, håndtere refunderinger og supportere dig.

Hvilke informationer vi deler med andre

Vi deler information med tredjemands firmaer, som hjælper os med at håndtere vores ordrer og services til dig; for eksempel — Clearhaus og Scanpay.

Betalinger

Vi modtager betalinger via EAN, Visa, Mastercard og Nordea. Ved gennemførelse af betalinger, vil nogle af dine data blive videregivet til Clearhaus, Scanpay og Nordea, inklusiv information der er nødvendig for at gennemføre eller understøtte betalingen, såsom det totale købsbeløb og fakturerings information.

Se venligst Clearhaus og Scanpay Persondata Politik for flere informationer.

×

Kurv